Tilmelding /registration

(Smartphone: Scroll down for information in English)

Sådan tilmelder du dig sommelieruddannelsen

København
Følg nedenstående links:

Du kan også anvende tilmeldingsblanketten (download HER) og sende den pr. post eller scannet på e-mail til Connie H. Lyholmer på chl@hrs.dk.

Silkeborg
Tilmelding sker ved at downloade og udskrive tilmeldingsblanketten (download HER) nederst på siden her og sende den pr. post eller som foto/scannet på e-mail til Conny Madsen på com@college360.dk

Sådan tilmelder du dig WSET Level 3-suppleringskursus

Tilmelding for studerende på sommelieruddannelsens Niveau 2 til 2-dages suppleringskursus i WSET Level 3 Award in Wines i København kan ske elektronisk HER.

Tilmelding til suppleringskursus i Silkeborg sker ved at udfylde og indsende tilmeldingsblanketten som kan hentes her.   

Betalings- og tilmeldingsbetingelser

Tildelingen af pladser sker efter først-til-mølle princippet.

Efter modtagelse af din tilmelding vil du få en bekræftelse tilsendt fra Hotel- og Restaurantskolen sammen med opkrævning af kursusafgiften.

Afmelding senere end 3 uger før kursusstart er ikke mulig og hele kursusafgiften debiteres. Afmelding skal ske skriftligt på e-mail til chl@hrs.dk (København) eller com@college360.dk (Silkeborg).

Der oprettes kun hold ved et tilstrækkeligt antal tilmeldte.

 

Tilmeldingsprocedure og -betingelser for Master Class vil fremgå under beskrivelsen af disse. For at tilmelde dig til nogen af Scandinavian Wine Academy’s kurser i Sverige, kontakt info@vinkallan.se. Du kan også altid spørge os på Vinakademiet om hjælp.

How to register for WSET-courses

Registration for the WSET Level 2 Award in Wines is available here 

Registration for the WSET Level 3 Award in Wines is available here

Registration for the WSET Level 3 Award in Sake is available here

Terms and conditions of payment and registration

Registration follows a first-come-first-serve policy.

Upon registration you will receive a confirmation from Hotel- og Restaurantskolen together with an invoice.

Cancellation later than 3 weeks before course start is not possible and the full course fee will be charged. Cancellation of registration must be sent by e-mail to chl@hrs.dk.

In the case of an insufficient number of students we reserve the right to cancel the course. 

Er du interesseret i vores kurser?

Udfyld nedenstående formular hvis du vil kontaktes med mere info.

Interrested in our courses?

Fill in the form if you wish to receive more information.